22 februar 2008

Just a bla bla moment


Dolgočasim se.... rejsnu....
Vikend, ponedeljek in torek sem preživela doma doma in nato v torek zvečer zatežila v nulo, da hočem domov.... No, v Šmarje... Nisem več vajena bit doma doma.... enostavno se ne vem kam dat... in še sitna sem bila kot mali dojenčki, ker nisem par noči nič spala... tista moja postelja je way too much trda... resno... še na tleh je po moje bolj mehko...
Mislim, da so naši ostali rahlo slabo, ker nisem hotela ostat tam kljub temu, da sem bila (sem še) bolna za znoret.... Ma kaj čmo... tudi spat je treba...
In tako sem zdaj že dva dni doma,... No, v Šmarjah...
Mi je prow lepo vam povem... Danes me sicer preplavlja nek zdolgočasen občutek, ma po moje je krivo vreme...
Jutri bi morala na moj prvi resni bonsai tečaj.... Pa ne bo nič... Buuuu... Bom morala naslednji teden vsa drevesa tovorit v Trst.... Da jih tam pogledajo in pregledajo ter mi svetujejo....
Trenutno itak nisem za na tečaj... Me je ta prehlad tako zdelal, da še papirja ne morem prerezat, kaj šele vejo....
Naslednji mesec grem v nabavo orodja... Mislim, da lahko kar takoj rečem pa pa vsaj enim 200 evrom... za par osnovnih kosov, da ne bo pomote... Če bi zbirala kar mi je lepo, bi bila ob 500 in več.... Vedno bolj prihajam do spoznanja, da sem si zbrala malo drag hobby.... sigh sigh....
Kupi revij z opremljevalsko in arhitekturno tematiko se kopičijo po stanovanju... Idej je toliko, da ne vem kaj bi.... A podoba je vedno bolj jasna v glavi.... In seveda.... bo stanovanje polno bonsajev....
Grem risat, pit, jest, googlat, barvat, kracat in brat.... Vrstni red ne bo obvezno ta....
Bodite v zenu

1 komentar:

Nivi pravi ...

Bonsajčki? Ja, bi znal bit rahlo drag hobi ;) Upam, da boš imela veliko veselja :)